۷ پاسخ

من اولین سوپش برنج و هویج و سیب زمینی و مرغ پختم آخرشم کره هم اضافه کردم

اره من میزم گوشت رو با پیاز و روغن زیتون تفت میدم بعد بقیه سبریجات،آخرم برنج و آب

پیاز واسه رفلاکس بد نیس؟ اگه رفلاکس داره نریز

من گوشتو جدا با پیاز نیم پز میکنم بعد باز مواد دوباره میپزم

عزیزم برنجو چقد خیس کردی؟

اگه اولیشه بهتر بود با مرغ میپختی بدون پیاز بعدم مرغ برمیداشتی فقط عصاره اش میدادی

من ميريزم بو صخم و بگير درش ميارم پياز بعيد بدونم ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی