من اولین سوپش برنج و هویج و سیب زمینی و مرغ پختم آخرشم کره هم اضافه کردم
اره من میزم گوشت رو با پیاز و روغن زیتون تفت میدم بعد بقیه سبریجات،آخرم برنج و آب
پیاز واسه رفلاکس بد نیس؟ اگه رفلاکس داره نریز
من گوشتو جدا با پیاز نیم پز میکنم بعد باز مواد دوباره میپزم
عزیزم برنجو چقد خیس کردی؟
اگه اولیشه بهتر بود با مرغ میپختی بدون پیاز بعدم مرغ برمیداشتی فقط عصاره اش میدادی
من ميريزم بو صخم و بگير درش ميارم پياز بعيد بدونم ضرر داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.