اره بابا
تازه اسمم گذاشته براشون 😅
بستنی عربو 😅
بستنی آبدار 😂
برلی ژله...گفتمچون گریه کردی نمیخرم باز گریه کرد گفتم فردا هم نمیخرم باز گریه گفتم اوکی فرداش هم نه چقدر دیگه میخوای گریه کنی فعلا که ساگت شده ..دیشب همسرم گفت بخرم گفتم نه چون گریه کرده خودش هم خندید
بله...بستنی ...شیرینی....چیکار باید کرد و نمیدونم ...ازون مامانا بودم که میگفتم عمرا شیرینیجات بدم....
اره ولی هر روز نمیدم
دخترم تازه اسمشو یاد گرفته کلا خودش نمیگه فلان چیز رو میخوام بخورم اگه بخرم میخواد نخرمم هیچ در کل تا الان چهارپنج بار خورده
بخاطر سیب خیلی گریه میکنه ولی😂
دختر من به خاطر يستني النگوهاش رو داد به پسر خواهرم🫢
پسر من مارو دیونه کرده هر روز باید بستنی بخوره تقصیر باباش هم هست یادش دادع
حالا چند روز کم کردم
من باید التماس کنم که بخوره
ن زیاد بهش نمیدم نهایت هفته ای دوبار
پسر من هلاک بستنیه ، من و باباشو میفروشه به بستنی😄
روزی یک بستنی میخوره
درکل خیلی اهل شیرینیجات ب باباش رفتع
ارههههه
دحتترمن روزی سه تا میخخوره
آره این روزها هم تو مهمونی شکلات ببینه ول کن نیست
پسر من عاشق بستنی و شکلاته
روزی ده بار
عاشق بستنی ودنته مخصوصا آب هویج بستنی اون بستنی فروشیو میشناسه از اونجا رد شیم نخریم واویلا میشه😂
دختر من عاشق شیرینی شکلاتی بستنی ولی بستنی نمیدم ولی عید کلی شکلات خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.