۵ پاسخ

خوشحال باش ازاین موضوع عزیزم من هنوزم بی اشتهام و همه غذایب نمیتونم بخورم بخاطر ویار بدی که داشتم

از علایم طبیعی این هفته است عزیزم منم همینجوری ام

خوش بحالت منکه همه چیو ب زور میخورم

تو بارداری طبیعی
منم اشتها هیچی ندارم و همش گشنمه و ضعف میکنم
خیلی حس بدیه

طبیعیه منم همینجورم از هفته ۱۹ همش گرسنمه

سوال های مرتبط