خوشحال باش ازاین موضوع عزیزم من هنوزم بی اشتهام و همه غذایب نمیتونم بخورم بخاطر ویار بدی که داشتم
از علایم طبیعی این هفته است عزیزم منم همینجوری ام
خوش بحالت منکه همه چیو ب زور میخورم
تو بارداری طبیعی
منم اشتها هیچی ندارم و همش گشنمه و ضعف میکنم
خیلی حس بدیه
طبیعیه منم همینجورم از هفته ۱۹ همش گرسنمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.