عزیزم راجب پی پی هیچ بایدی وجود نداره
چون شاید یه بچه اگه یه روز پی پی نکنه دل درد بگیره و اذیت شه و از طرفی شاید یه بچه دیگه چهار روز یکبار پی پی کنه و اذیت نباشه
سیستم دفع و گوارش هر کس مختص به خودشه
مثلا پسر من حتما باید روزی یکبار رو دفع داشته باشه وگرنه اذیت میشه
میتونه تا یک هفته کار نکنه.میتونه روزی پنج بار هم دسشویی کنه.پس دقیق تعداد رو نمیگن.نهایتش رو میگن
بسته به بچه یکی۲-۳بار اوکیه یکی۶-۷بار یکی ام ۲روز یکبار
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.