۱۱ پاسخ

مبارکت باشه ولی من سلیقم مینیماله،اصلا سنتی پسندم نیست

اره خیلی قشنگه

خیلی قشنگ شده😍😍
میتونی با گلسرخی هم ترکیبش کنی

سنتی هیچوقت دل نمیزنه و آرامش میاره
حالا باز این چیزا سلیقه س
من خودم تم خونم سبزه
🙃😅 خودم عاشقشم
هرچند خیلی ا معتقدند خونه فقط طوسی ... کرم ... سفید .... شکلاتی .... طلایی
مهم خودتی

خیلی دلنشینه مبارک باشه

قشنگه مبارک باشه

شاه نشین هم بذار قشنگ میشه

قشنگه😍

عالی شدهههه عزیزم..مبارکهه😍🥺🥺منکه خیلی خوشم اومد

.....ه

تصویر

....و...

تصویر

سوال های مرتبط