خانوماسنو وزن دادم وزن جنین۱۴۰۰خوبه یانه؟

۴ پاسخ

من ۱۶۱۴ بودم

منم همین حدودا بوددکتر گف نه کمه نه زیاده

خوبه عزیزم

تقریبا مشابه منی منم ۱۳۸۰ حس میکنم کمه

سوال های مرتبط

مامان رهف❤️🥹 مامان رهف❤️🥹 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل روزهای ابتدایی تولد