عدسی خوبه برای وزن جنین یانه؟

۸ پاسخ

اره

عالیه

عالیه

آره عالیه

هیچی اندازه بستنی خوب نیس معجزه می‌کنه
البته اگه قندخون ندارید

بله عالی

بله خیلی

بله خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان عشق مامان عشق ۳ ماهگی