خانما هم هفته من کسی نفخ داره و گاز معدش زیاد باشه؟

۴ پاسخ

وای من

من بیشتر باد گلو دارم
ولی هردو هست

طبیعی ول بده

من دیگه نفخ ندارم، خودِ نفخ شدم😂!!!

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فـندقـــــ🌰ــا مامان فـندقـــــ🌰ــا روزهای ابتدایی تولد
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری