جواب بدیم لطفا
#شیرخشک#بازداری#زایمان

تصویر
۱ پاسخ

شنیدم گسایی که قرص مصرف میکنن باردار شدنشون زمان میبره چون قرص ها اثرشون توی خون مدت ها هست.

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙👼🏻 مامان شاهان💙👼🏻 ۲ سالگی
مامان رضاو رادمهر مامان رضاو رادمهر ۲ سالگی
مامان مامان شاهانی مامان مامان شاهانی ۲ سالگی
مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی