۴ پاسخ

من همه سونو هارو خودم میرم فقط میرم دکتر برام کد رهگیری بنویسه دکترم اصلا تا حالا نگفته سونو برم فردا هم قصد دارم آخرین سونو رو برم که میشم ۳۸ هفته و ۴ روز

38 هفته

۳۱هفته رفتم

من ۲۸ هفته رفتم

سوال های مرتبط