۴ پاسخ

۵۰ درصد اینا فککنم من ۱۴۰۲ سزارین شدم نزدیگ ۸ تومن اینا بود ۴ تومن دادیم

عزیزم بیمارستان های خود نیروهای مسلح زایمان صفره
من سزارین اختیاری کردم سال ۹۰ یه تومن دادم
۹۶ سزارین اجباری فقط پول پک دادم

برو بیمارستان بپرس. ولی قبلنا یکی رو میشناختم سزارین کرد بیمارستان بقایی رایگان بود

زایمان طبیعی فک کنم رایگان
سزارین نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری