نه والا
همون یکماه که دکتر داد
ولی اینجا تا 3ماه خانمها خوردن
نه نمیخورم گاهی شبا آهن میخورم اونم شاید هفته ای ی بار☹️
من لاکتاول میخورم
من ویتامین دی رو میخورم اما آهن و کلسیم رو نه چون یبوست دارم تشدیدش میکنه میترسم بخورم
بله چه قبل حاملگی چه تو حاملگی چه بعدش همیشه میخورم
من همین ک زایمان کردم هرچی قرص بود ریختم بیرون ذبگ حالم بهم میخوره از ویتامین حالا دیگ مو تو سرم نمونده همش میریزه ، ولی خب اگر میخاستم بخورم که وزن کم نمیکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.