الانم ویتامین میخورید مادرا؟

۶ پاسخ

نه والا
همون یکماه که دکتر داد
ولی اینجا تا 3ماه خانمها خوردن

نه نمیخورم گاهی شبا آهن میخورم اونم شاید هفته ای ی بار☹️

من لاکتاول میخورم

من ویتامین دی رو میخورم اما آهن و کلسیم رو نه چون یبوست دارم تشدیدش میکنه میترسم بخورم

بله چه قبل حاملگی چه تو حاملگی چه بعدش همیشه میخورم

من همین ک زایمان کردم هرچی قرص بود ریختم بیرون ذبگ حالم بهم میخوره از ویتامین حالا دیگ مو تو سرم نمونده همش می‌ریزه ، ولی خب اگر میخاستم بخورم که وزن کم نمی‌کردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا❤️ مامان هدیه های خدا❤️ ۸ ماهگی
مامان قوی باهوشِ مؤدب مامان قوی باهوشِ مؤدب ۵ ماهگی