تا ابان ۴۰۵ وقت داره
عزیزم منم مهرماه زدم پسرمنم متولد ۹۸هست ۱۹مهر
من همون آبان زدمش
از پایان شش سالگی تا پایان هفت سالگی وقت دارع
سلام عزیزم من دخترم آذر ۹۸ وشهریور براش زدم
پسر من آذر ۹۸ هست ،من همون دی ماه پارسال زدم
من دیروز زدم راحت شدم ..خداروشکر سبک بود ..زود بزن ممکنه جنگ ادامه دار بشه دیگه نباشه
از آبان ماه سال قبل میتونستی بزنی...الانم اگه مریض نیست یا علائم مریضی نداره ببر زودتر براش بزن....
تا تولد ۷ سالگیش
الان وقتشه دیگه برو بهداشت بگو بزنه اگه سزماخوردگی اینا نداره ببر بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.