اسم دختر شیک و با کلاس بهم میگین
پوشک و فرزند آوری

۸ پاسخ

چ اسامی عجیب غریب درمیارید نسل ما فقط زینب وفاطمه وخدیجه بود🫤🫤😅😅

طراوت. مأوا

من خیلی دنبال اسم گشتم برا دخترم
آخر گذاشتم ستیا
که همه عاشق اسمش شدن
هرکی اول میشنید میگفت خیلی اسم قشنگه

رستا
نلا

من حنا خیلی دوس دارم با دلا

کانیلان

نارشین خیلی قشنگه

لنا
نیلا
لیا
آوین
آوینا
سلین
نلین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد