باید از دکترت بپرسی عزیزم زیرمیزی به بیمارستان ربطی نداره
از من نگرفت دکترم
سه شنبه زایمان میکنم
یعنی هیچ چیزی راجب زیر میزی نگفت
منم تا جایی که میدونم تا الان نگرفتن اصلا
اختیاری باشه همه جا میگیرن
باید از اول تحت نظر باشی اونجا پرونده داشته باشی همینجوری نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.