۳ پاسخ

ساندویچ مرغ خیلی سلیقه ایه من هر جا خوردم دوست نداشتم اکثرا بوی زحم میداد بعضیا سیر زده بودن خوب نبود
من خودم اینجوری میپزم مرغ رو فقط با نمک و اب کم میپزم پیاز اصلااااا به مرغ اب پز نمیزنم چون برعکس بو میگیره اب مرغ باید به حدی باشه که بعد پخت فقط یکی دو قاشق اب بمونه
بعد ریش میکنم و تو روغن کم تفت میدم یکم سرخ شه
بعد میزارم لای ساندویچ با کاهو و خیارشور
گاهی هم ک وسایلشو داشته باشم سس قارچ هم درست میکنم با اونم خیلی خوب میشه و چیپس خلالی هم گاهی میزارم داخل ساندویچ
به نظرم ساندویچ مرغ هر چی ساده تر باشه بهتره

مرغا اول آب پز میکنی اول ی دور با آب خالی بجوشون بریز دور بعد با زردچوبه و فلفل سیاه و ی پیاز درسته ترجیحا سینه مرغ باشه میزاری میپزه بعد ریش میکنی پیاز تفت میدی مرغ و قارچ اضافه میکنی کامل سرخ بشه بعد روش پنیرپیتزا بریز (میتونی داخلش نخودفرنگی و ذرت و فلفل دلمه بزنی که من نمیرنم) درشا بزار پنیر آب شه بعد با کاهو و گوجه و خیارشور داخل باگت بزار و نوش جان

من مرغو با ادویه و پیاز و فلفل دلمه میپزم ریش میکنم
بعدم با سبزی معطر و پودرسیر و پیازداغ و زعفران قارچ تفتش میدم

سوال های مرتبط