ساندویچ مرغ خیلی سلیقه ایه من هر جا خوردم دوست نداشتم اکثرا بوی زحم میداد بعضیا سیر زده بودن خوب نبود
من خودم اینجوری میپزم مرغ رو فقط با نمک و اب کم میپزم پیاز اصلااااا به مرغ اب پز نمیزنم چون برعکس بو میگیره اب مرغ باید به حدی باشه که بعد پخت فقط یکی دو قاشق اب بمونه
بعد ریش میکنم و تو روغن کم تفت میدم یکم سرخ شه
بعد میزارم لای ساندویچ با کاهو و خیارشور
گاهی هم ک وسایلشو داشته باشم سس قارچ هم درست میکنم با اونم خیلی خوب میشه و چیپس خلالی هم گاهی میزارم داخل ساندویچ
به نظرم ساندویچ مرغ هر چی ساده تر باشه بهتره
مرغا اول آب پز میکنی اول ی دور با آب خالی بجوشون بریز دور بعد با زردچوبه و فلفل سیاه و ی پیاز درسته ترجیحا سینه مرغ باشه میزاری میپزه بعد ریش میکنی پیاز تفت میدی مرغ و قارچ اضافه میکنی کامل سرخ بشه بعد روش پنیرپیتزا بریز (میتونی داخلش نخودفرنگی و ذرت و فلفل دلمه بزنی که من نمیرنم) درشا بزار پنیر آب شه بعد با کاهو و گوجه و خیارشور داخل باگت بزار و نوش جان
من مرغو با ادویه و پیاز و فلفل دلمه میپزم ریش میکنم
بعدم با سبزی معطر و پودرسیر و پیازداغ و زعفران قارچ تفتش میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.