مبارکه عزیزم💕
برا ماهم دعا کن
مبارک باشه عزیزم ایشالله بسلامتی
چند هفته بودی بچههات نرفتن دستگاه
سلام عزیزم خداروشکر بسلامتی فارغ شدی، قدم بچه هات مبارک❤
حالشون خوبه نی نی ها، دستگاه که نرفتن
اصلا وحشتناک نیست ن قبلش ن بعدش
عزیزممم مبارکه خداروشکر حال خودت و جوجه ها چطوره ؟من به شدت استرس دوروز دیگه رو دارم
بچه ها خوبن؟
خوبه سزارین زیاد اذیت کننده نیست فقط بی حسی که میره اونم با شیافو پمپ درد میشه کنترلش کرد نمیشه که اصلا درد نداشته باشی چه سزارین چه طبیعی هر کدوم درد خودش و داره
مبارک باشه
سزارین عالیه
طبیعی وحشتناکه
قدم نو رسیده مبارک، امیدوارم سریع بهبود پیدا کنید
خداروشکر💙🥰😍
مبارکه عزیزم ولی فک کنم هنوز بی حسی😆
مبارک باشه عزیزم🤩🤩قدمش پرخیروبرکت باشه ان شاالله 🌹🌹♥️♥️
منم سه شنبه زایمانمه🥺
مبارکه عزیزم 😍😍 حالا نی نی ها چطوره؟؟
بسلامتییی خواهر
بیا بگو چند هفته بودی و بچها چطورن؟؟؟
چند کیلو؟؟؟؟؟؟
مبارکه عزیزم انشاءالله بسلامتی😍😍💖
عزیزممم مبارکه ایشالا قدم شون پر از خیر باشه
چقد زود گذشت انگار همین دیروز بود میگفتی تو سونو یه چی گفتن آسترس گرفنم براش سونو بعدی رفتی گفتن اشتباه کرده حتی دوقلو هستن 💙
انشالله به سلامتی عزیزم
خداروشکر❤️
پسرا حالشون خوبه؟؟
چه حسی داشتی
میگفته وحشتناکه عالیه
طبیعی وحشتناکه
سزارین خودش وحشتناک نیست بعدش وحشتناکه
به سلامتی عزیزم
ولی به نظر من خیلی وحشتناک بود
برای من خیلی دردناک بود
استانه تحمل شما بیشتر بوده شاید 😅
مبارک عزیزم 😚💙 منم فردا زایمان دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.