۶ پاسخ

در حد تو فرنی یا رقیق کردن غذاش آره
اما اینطوری که مث خودمون لیوان لیوان بخوریم نه
بعد یکسال میشه

تو غذا عیبی نداره ولی هرووقت ک بچتو از شیر گرفتی در اون صورت میتونه بچه فقط پاستوریزه بخوره اگ با شیرخودت یاشیرخشک همزمان شیر پاستوریزه بدی بچت یوبوست میگیره گلم اذیت میشه

من میدم تو غذا

ماجان ميتوني

شیر پاستوریزه فعلا نده اگه خواستی بدی تنها تو شیشه یکسال بده. فعلا همون شماره ۲ادامه بده.
من پسراولم از یکسال ب بعد میدونستم حساسیتم نداره میدادم

تو غذا یا همین طوری

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی