فقد شیرخشک بده و قطره بیلی ناستر ،،میبره
من تا ۳۰روزگی دخترم درگیر زردی بودم..بالا پایین میشد
عزیزم صبور باش زردی تا ۴۵ روزگی بالا پایین میشه
منم دقیقا تا همون موقع زردی داشت دخترم ولی
شیر بده مرتب بدنشو با بیدکاسنی با پنبه تمیز کن
خیلیم نپوشون اصلا تابستونی باشه توخونه
و خودتم ترنجبین و کاشنی بخور همین
نمیدونمچرا دکترای نفهمم ما هنوزمنفهمیدن
همون روز تو بیمارستان باید به بچه شیر خشک بدی
چون سنگینه
تند تند مدفوع کنه زردی نگیره
ولی اینا همچنان روشیر مادر اصرار دارن
فقطططط شیرخشک بده تند تند
من تا ۲ ماهگی باهاش درگیر بودم اخرشم شیرخشک دادم تا رفت
فقط تند تند شیرش بده من که دو شب شیر خشک دادم چون شیر نداشتم زیاد کمکی دو شب دو سی تا بهش دادم و اینکه من دست و صورت وو پاهای بچمو با عرق کاسنی با پنبه میزم تو عرق کاسنی میشستم تو هم انجام بده میگن تا چهل روزگی زردی هست تو بدن
شیر تند تند بخوره و دسشویی کنه
زیادنپوشونش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.