از ۷ ماهگی میتونی
با قسمت ریز رنده، رنده کن بریز رو فرنیش
زوده عزیزم، اگرم رفلاکس داره یواش یواش بهش بده
نه ۸ ماهگی به بعد
یه سر به کانال ایده غذایی کودک تو روبیکا بزن مطمئنم کمکت میکنه🤩
مخصوصا اگه مامان اولی
تازه مشاوره رایگانم داریم👍🏻
کانال
@ninipaz404
اگر کانال نیومد پیام بده ارسال میکنیم09960884249
نه زوده
نه زوده
اره
بکوب بریز تو فرنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.