من بردم گفت باید ماه دیگه بیای گفتم برای خودم میخوام نمیخوام ثبت شه گرفت دیگه
به من گفتن هر ماه ببرم چکاپ
چرا من بردم قد و وزن گرفتن ولی گفتن در کل ۷ و ۹ باید بیارین ما چون ۷ ماه نبرده بودیم گرفت
نمیدونم ولی تو دفترچه بهداشتم نوشته ۹ ماهگی مراقبت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.