۴ پاسخ

من بردم گفت باید ماه دیگه بیای گفتم برای خودم میخوام نمیخوام ثبت شه گرفت دیگه

به من گفتن هر ماه ببرم چکاپ

چرا من بردم قد و وزن گرفتن ولی گفتن در کل ۷ و ۹ باید بیارین ما چون ۷ ماه نبرده بودیم گرفت

نمیدونم ولی تو دفترچه بهداشتم نوشته ۹ ماهگی مراقبت داره

سوال های مرتبط

مامان جانا🤍 مامان جانا🤍 ۱۲ ماهگی
مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان السا و تو دلی😍 مامان السا و تو دلی😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرِ قصه ها🤍 مامان پسرِ قصه ها🤍 ۱۸ ماهگی
مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی