۷ پاسخ

من پیاز تفت میدم سیب زمینی نگینی بهش اضافه میکنم تفت میدم بعد گوشت چرخکرده و فلفل دلمه ای و قارچ و یه کوچولو هویج نگینی شده بهش اضافه میکنم نمک و فلفل وزردچوبه و ادویه کاری و کمی پودر سیر میزنم و دوتا دونه گوجه رنده میکنم تفت میدم مواد باهم درآخر هم ۴ قاشق رب اضافه میکنم با کمی آبلیمو وقتی مواد باهم سرخ شدن یه کوچولو ته لیوان آب میریزم میذازم موادم خوب جابیوفتهه و بعد با ماکارانی قاطی میکنم و دم میذارم مزه جون میده همیشه ماکارانیام😋😋 و معمولا با سالاد شیرازی یا خیار شور میخوریم

تصویر

ته دیگ هم میتونی لواش بزاری میتونی سیب زمینی سلیقه ای

مرغ آب‌پز و با پیاز و ادویه بزار طمع مرغ بگیره هویج هم بنداز تو مرغ آبپز می‌کنی

پیاز و ادویه میزنی یکم تف میدی
من مرغ میزنم با گوشت دوست ندارم
مرغ و هم از قبل آبپز می‌کنی بد ریش ریش شده
قارچ هم نگینی خورد می‌کنی
کل مواد
مرغ و سویا اول قشنگ خوب تف میدی با پیاز یکم ک گذشت قارچ و میزنی آبش که خشک شد رب میزنی و یکم ترشی رب بازاری شیرینن ترشی آلو ی کوچولو برای مزه دار شدن
بد فلفل دلمه ای و ذرت میزنی ک خیللی طمع فلفل نگیرن و لهه نشه
ادویه همه چی بزن خوشمزه می‌کنه
پودر سیر پودر پیاز ادویه کاری نمک فلفل ذرت چوبه

وای نگو فقط زیتون پرورده

من اقتصادی میپزم
پیاز و سیب زمینی تفت میدم گاهی سویا هم میزنم بهش،با فلفل دلمه ای قرمز
بعدم رب و ادویه

عاشق ترکیب ماکارونی و سبزی خوردن و سالاد شیرازیم

من پودر پیاز فراوون میزنم با فلفل دلمه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۵ سالگی
مامان بافنده کیف زیبا مامان بافنده کیف زیبا ۵ سالگی