من پیاز تفت میدم سیب زمینی نگینی بهش اضافه میکنم تفت میدم بعد گوشت چرخکرده و فلفل دلمه ای و قارچ و یه کوچولو هویج نگینی شده بهش اضافه میکنم نمک و فلفل وزردچوبه و ادویه کاری و کمی پودر سیر میزنم و دوتا دونه گوجه رنده میکنم تفت میدم مواد باهم درآخر هم ۴ قاشق رب اضافه میکنم با کمی آبلیمو وقتی مواد باهم سرخ شدن یه کوچولو ته لیوان آب میریزم میذازم موادم خوب جابیوفتهه و بعد با ماکارانی قاطی میکنم و دم میذارم مزه جون میده همیشه ماکارانیام😋😋 و معمولا با سالاد شیرازی یا خیار شور میخوریم
ته دیگ هم میتونی لواش بزاری میتونی سیب زمینی سلیقه ای
مرغ آبپز و با پیاز و ادویه بزار طمع مرغ بگیره هویج هم بنداز تو مرغ آبپز میکنی
پیاز و ادویه میزنی یکم تف میدی
من مرغ میزنم با گوشت دوست ندارم
مرغ و هم از قبل آبپز میکنی بد ریش ریش شده
قارچ هم نگینی خورد میکنی
کل مواد
مرغ و سویا اول قشنگ خوب تف میدی با پیاز یکم ک گذشت قارچ و میزنی آبش که خشک شد رب میزنی و یکم ترشی رب بازاری شیرینن ترشی آلو ی کوچولو برای مزه دار شدن
بد فلفل دلمه ای و ذرت میزنی ک خیللی طمع فلفل نگیرن و لهه نشه
ادویه همه چی بزن خوشمزه میکنه
پودر سیر پودر پیاز ادویه کاری نمک فلفل ذرت چوبه
وای نگو فقط زیتون پرورده
من اقتصادی میپزم
پیاز و سیب زمینی تفت میدم گاهی سویا هم میزنم بهش،با فلفل دلمه ای قرمز
بعدم رب و ادویه
عاشق ترکیب ماکارونی و سبزی خوردن و سالاد شیرازیم
من پودر پیاز فراوون میزنم با فلفل دلمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.