من همه ی ویارام پسر بود ولی انتی احتمال دختر داده ربطی نداره به نظرم
من دوتا بارداری هام فرق داشت از نظر ویار اینا.ولی جفتش پسره
بچه اولی یه جور بود این کی بارداری یه جور دیگه دو تا شونم دخملن
به علایم ربطی ندارع هر کی یه جوریع
نه به علائمه
نه ضربان قلب
نه شکم
عزیزم
علائم کاملا متفاوته
من کل علائمم پسر بود ولی نی نیم دختره الان😁
هیچ بدنی شبیه اون یکی نیست
هرکسی علائمش متفاوته
میگن به علاعم نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.