۴ پاسخ

سیاهشو خوب تفت دادم دادم بهش زیادم نخورد

من دنبه میریزم تو. ماهیتابه بعد تو روغن همون دنبه ها پیاز سرخ میکنم بعد جگر رو ریز خورد میکنم و بهش اضافه میکنم با یکم نمک و پودر لیمو و قره قوروت خیلی خوشمزه میشه، بعد دنبه و جگر رو توی دستام له کردم بهش دادم چربیش هم بالاس به بچه وزن میده

ولا من کباب کردم بهش دادم

من دادم ابپز کن بده

سوال های مرتبط

مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی