هنوز که خیلی نینییی هستن
ولی اره تشخیص میده من مامانشم
چون تو بدن ما رشد کرده بوی مادر و میشناسه
مگه حتما باید سینه بخوره تا وابسته شه؟
بله دختر منم گریه کنه فقط بغل خودم اروم میشه فقطم برای خودم میخنده
اره پسر من قشنگ منو میشناسه تا میبینه منو میخنده و باهام اروم میشه
آره دوتاشون شدیداً وابسته من
دختر من که خیلی وابستست 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.