۶ پاسخ

من 40 روز بعد یکم درد داشت

۲ ماه و خورده ای. چرا درد داره. تازه یه کم بهتر شده

۶هفته بعد

۳ ماه بعد

۵۰ روز
نه جای بخیه ام یکم درد و حالت گرفتگی داشت زیاد نبود

دو هفته بعد نه درد نداره

سوال های مرتبط

مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی