۸ پاسخ

یدونه بلوز و شلوار ، از همون اول همینجوری پوشوندم . گرمه اذیت میشه😐

یدونه زیر دکمه رکابی یا آستین کوتاه یا شلوار و بلوز و آستین بلند

من یه دونه زیردکمه رکابی فقط چون هوا گرمه و میخوام عادتش بدم سریع سردش نشه

چند روزه گرم شده یدونه آستین کوتاه و شورت عینکی یا هم شلوار

دوتا گلم

منم همینا ک بقیه گفتن 😅

من یدونه زیر دکمه رکابی یا آستین کوتاه با یه بلوز آستین بلند و شلوار

یدونه بادی آستین کوتاه یه شلوار و بلوز

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی