یدونه بلوز و شلوار ، از همون اول همینجوری پوشوندم . گرمه اذیت میشه😐
یدونه زیر دکمه رکابی یا آستین کوتاه یا شلوار و بلوز و آستین بلند
من یه دونه زیردکمه رکابی فقط چون هوا گرمه و میخوام عادتش بدم سریع سردش نشه
چند روزه گرم شده یدونه آستین کوتاه و شورت عینکی یا هم شلوار
دوتا گلم
منم همینا ک بقیه گفتن 😅
من یدونه زیر دکمه رکابی یا آستین کوتاه با یه بلوز آستین بلند و شلوار
یدونه بادی آستین کوتاه یه شلوار و بلوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.