۱۰ پاسخ

مبارکش باشه اذیت نشد بعد چندوقت گوشواره اصلی رو میندازی

مبارکش باشه

عزیزم گوشا دخترتونو با چی سوراخ کردین

خیلی گریه کرد؟ با چی سوراخ کرد؟

گوشواره ش طلاس من اینجوری دوست دارم طلا دارم احتمالا نقره بگیرم اینجوری نگینی خوبه

اخیییی عزیزم منم باید ببرم سوراخ کنم دلم نمیاد
گریه کرد زیاد با چی سوراخ کردین با آنژیوک؟

مبارکه گریه اذیت نکرد به من گفتن ۴ماهگی خوبه

عزیزم گوشوارش زرده🥰مبارکه

مبارکه

واااای خدا مبارکه🌸😘😘💖

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا ۳ ماهگی
مامان امیر و تودلی مامان امیر و تودلی روزهای ابتدایی تولد