زایمانم طبیعی بود بخیه ها کی خوب میشن

۴ پاسخ

قرص آناهیل بخور تا زودتر بخیه ات جوش بخوره
پماد ترمیم کننده هم بگیر بزن تا جاش نمونه خوب جوش بخوره

منم هنوز خوب نشدن

عزیزم سوزن اپیدورال واست زدن؟
بی حس بودی؟ درد نداشتی؟!
لطفا بهم بگو‌ من خیلی ترسوام

تا ۴۰ روز خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان پسر قشنگم💙 مامان پسر قشنگم💙 ۱۲ ماهگی