سلام خانوم ها کسی در هفته من کمر درد شدید داشته

۵ پاسخ

منم گاهی وقتا اینجوری میشم از مزیت‌های بارداریه دیگه هر هفته یه درد جدیدی حس میکنی ولی خداروشکر خداروشکر من دردام قابل تحمله یا درد ندارم راحتم بیشتر ... انشاالله همه به راحتی این دوران رو بگذرونیم

منننننن

من اینطورم

هنوز اولشه بزار چند هفته دیگه نمیتونی بلند شدی از درد

ارع منننن دردای مثل درد پریودی هم دارم

سوال های مرتبط

مامان نویان و ماهان مامان نویان و ماهان ۱ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۷ ماهگی
مامان محمد نهرو مامان محمد نهرو روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد