فردا صبح میرم سونوگرافی دعا کنین سالم باشه🥲

۸ پاسخ

انشاالله همه نینی ها و نینی منوشما هم سالم هستن منم فردا صبح سونو آنومالی دارم استرس دارم🥲

کدوم سونو میری؟دکترت کیه گلم؟

انشالله با دل خوش برگردی

ب امید خدا

انشاءالله که سالمه عزیزم 🩷🌸

انشاالله که سالمه
یکم زود میری اگه نی نی ریز باشه ممکنه که دیده نشه استرس نگیر یک هفته صبر کن بعد دوباره برو سونو من این اتفاق برام افتاد و الان نی نی کنارمه

انشاالله که سالمه 💖

انشالله عزیزم💙

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری