انشاالله همه نینی ها و نینی منوشما هم سالم هستن منم فردا صبح سونو آنومالی دارم استرس دارم🥲
کدوم سونو میری؟دکترت کیه گلم؟
انشالله با دل خوش برگردی
ب امید خدا
انشاءالله که سالمه عزیزم 🩷🌸
انشاالله که سالمه
یکم زود میری اگه نی نی ریز باشه ممکنه که دیده نشه استرس نگیر یک هفته صبر کن بعد دوباره برو سونو من این اتفاق برام افتاد و الان نی نی کنارمه
انشاالله که سالمه 💖
انشالله عزیزم💙
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.