شما هم برای هزینه سونو دو برابر پرداخت میکنی بابت اینکه دو قلو هستن؟
منم بارداری بعدی احتمالا سرکلاژ بشم چون یه زایمان زودرس سه ماههه پیش در ۱۹ هفته داشتم
خیلی سخته
ولی قوی باش
ان شاالله به سلامتی عمل بشی و به سلامتی گذر کنی و فارغ بشی
من یکی دو ماهه دیگه صبر میکنم برا اقدام
من بیمارستان دولتی انجام دادم با بیمه شد ۱۴۰۰بدون بیمه گفتن۱۵۶۰۰
کدوم دکتر؟میخاد عملت کنه
منم برای بارداری بعدیم باید سرکلاژ بشم
همه اینا ب کنار استرسش روانی کنندس
میگم مگ برا سرکلاژ بیهوش میکنن؟؟
چرا سرکلاژ؟ مگه سرویکست چند بود؟
هووووو چقدر زیاد منم چون زایمان زود رس داشتم ماه بعد انشالله میخام اقدام کنم باردار بشم گفت باید سرکلاژ کنی اینجور باشه خیلی زیاده مگه چیه دوتا بخیه
سرویکست چند بود
آره واقعا زیاده حالا هی میگن بچه بیارید عزیزم درخواست میدی من پرم
واقعا چخبره🤨😡
من بيمارستان دولتي انجام دادم هزينه كلش شد ١.٢٠٠
تازه يه شبم نگهم داشتن
خدایا چ خبره این قیمتا. دیگه بچه هم نباید بیاریم یعنی
بعد میگن بچه دار بشید !!!
انشالا بسلامتی زایمان کنی وصحیح و سالم بغلشون بگیری عزیزم ♥️
دکترت کیه؟
واای چقد زیاد
منم دیدم اون روز تو مطب ب خانمه گفت ۱۵ بریز
۱ تومنم بیهوشی
سه تومنم بیمارستان
واای قد ی سزارین مگه میخان چیکار کنن خدایی دکترا چرا ایتقد بی انصاف شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.