۲ سالگی میگیرم
۲ سالگی
هرچی زودتر بهتر خستم شد😂🥲🤦🏻♀️
چون فعلا هم غذارو خوب میخورن هم شیر رو تا ۲سالگی میدم
ولی هرموقع دیدم غذاشون کم شد از شیر میگیرم تا غذا کامل بخورن
فعلا خدا رو شکر مشکلی ندارم
من شیر خشکیه کلا90سی سی کل شبانه روز نمیخوره کلا نه به شیر علاقه داره نه غذا
من دو هفته هست از شیر گرفتم
والا من کم کم شروع کردم ولی قصدشو فعلا ندارم اما خب چون خوب غذا نمیخورد همششش چسبیده بود ب شیشه شیرش دیگه شروع کردم ب کم کردن شیرش اول شیر اول صبحشو کم کردم ینی اول صبونه دادم بعد شیر ی چند روز بعد اون شیرم ندادم بجاش بهش میان وعده یا شیر گاومیش تو لیوان بهش دادم یا پنکیکی میوه ای چیزی بعد شیر میدادم
یکم گذشت اونموقع ندادم گذاشتم بعد ناهار
همینجوری کمش کردم الان موقع خواب ۱۵۰ تا درس میکنم براش میخوره اینم بگم خیلیی بد غذا و بی اشتهاس با بازی و گوشیو تلویزیون غذا میخوره
شب چه جوری بخوابن اگه قطع بشه؟
من شیر خشک که یه مدت فقد شبا بهش میدادم تا ۱سالگی صبح ها میخورد دیدم خوب غذا نمیخوره صبحا دیگه ندادم شبا دادم الان ۱ماه دارم هی رقیق تر میکنم که از شیر بگیرمش کلا به جاش شیر پاستوریزه بهش میدم روزی دو لیوان
23ماهگی
20ماه کامل میدم بعد میگیرم شیر خشک میخوره
والا من تصمیم داشتم تا ۲۴ ماهگی بدم
اما شیر خشکش پیدا نمیشه این چندتایی که دارم تموم بشه باید از شیر بگیرمش
البته کلا روزی ۳ نهایت ۴ بار میخوره
منم به مرور کم کردم الان فقط شبا موقع خواب بهش شیر میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.