به نظرم آی یو آی اصلا خوب نیست.اینقدر داروهای هورمونی استفاده میکنی بعد باید بری مثل همون نزدیکی طبیعی اسپرم آقا رو دکتر میریزه تو واژن.
لااقل برا آی وی اف درسته آدم دارو هورمونی استفاده میکنه اما دیگه تشکیل جنین میدن و درصدش موفقیتش بیشتره
منم تنبلی دارم تحرک اسپرم هم ۴مرفولوزی هم ۴ونیم
ای وی اف هزینه بیشتری دارع و اینکه امکان اینکه بگیرعه ۱۰ تا ۱۵ درصد از ای یو آی قوی ترع
ای وی اف تعیین جنسیت دقیق دارعه ولی ای یو آی ن احتمال خطاش زیادعه
و اینکه اگ تنبلی تخمدان داری اول برو زیر نظر متخصص تعداد فولیکول هاتو ببین
همسرتم برع دارو مصرف کنه
و اینکه ی مشاوره حتما برو خودشون بهت پیشنهاد میدن کدوم برات مناسب ترع..
ای یو ای برای تنبلی تخمدان. اسپرم ضعیف . ناباروی با علت نا شناخته . تعیین جنسیت ولی احتمالش کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.