خانما ۳۷ هفته ام میتونم گل مغربی بزارم؟

۱۰ پاسخ

خریدی بگو اپلیکاتور هم بهت بدن با اپلیکاتور بزار ک قشنگ بره ته
بخای فقط اون‌لبه بزاری فایده نداره

اگه کم خونی داری نباید بذاری

اره ازالان شروع کن

من امروز دکترم برام نوشت
یکی شب یکی روز
۳۷ و ۲ روزم

آره بزار

من امروز از دکترم پرسیدم راجبش گفت نکنی بهتره احتمال داره بیفتی تو خونریزی

سلام عزیزم
من درد دارم اما دهانه رحم بستس گفت هر چهار ساعت بزار

من هم خوردم هم گذاشتم دیگه ببینم چی میشه🙁😂

نه زوده فعلا

من یکی تو دستمه سه ساعته بهش زل زدم ک بکنمش توم😂😂😂

اگ دهانه رحمت بستس اره بزار

سوال های مرتبط

مامان تودلـــــــیم🐣 مامان تودلـــــــیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد