من از۵ماهگی ۴میبندم
مونده به وزنش
دختر من نزدیک ۹ عه وزنش
+۴ میبندم
گشاد باشه راحت باشه بچه توش
کاملا بستگی ب وزن و دور رون و باسن بچه داره، دختر من ۸ ماهش ک شد و وزنشم حدود ۹، چهار رو شروع کردم چون یکم کشیدهست ظریف مریفه
مولفیکس سایز ۴ الن ی ماهه میبندم دخترم هم تازه ۸کیلو شده کشاله رونش جا مینداخت ۴بستم
تا ۱۸ روی خود مولفیکس زده ولی نهایت تا ۱۴ کیلو جوابه چون تنگش میشه
بستگی به وزنش داره
واینکه جه پوشکین استفاده میکنی
لباس یا پوشک؟؟!
بستگي ب جثه داره دخترم مثلا جثش معموليه
منتظرم چار تموم بشه ديگه پنج ميبندم چون كوچيك شده ٤
بسته ب وزن بچه تا ۹ کیلو و نهایت۱۰ جوابه
مای بیبی یا لباس؟
اگه منظورت لباسه بستگی چثه بچه داره الان بچه من ۳و۴میپوشه
اگه منظورت مایبیبی بازم بچه به جثه بچه داره من الان۵میبندم
بستگی ب وزنش داره پسرم ۱۰ ماهشه ۴ میبندم
من الان می بندم
۹تا ۱۲ماه
فک کنم 12 تا18ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.