۲ پاسخ

مگه از شیر شب نگرفتی
از وقتی شیر شب قط کنی هم اون میخوابه هم تو
از ۹ماهگی قط کردم و دارم شبا نفس میکشم

الان ۳ سالشه همچنان من بی‌خوابی میکشم

سوال های مرتبط