هفته پیش از صبح ک بیدار شدم تا ظهر حرکات بچمو حس نکردم رفتم خانه بهداشت چون خیلی فاصلش باهام کمه ضربان قلب بچه رو گذاشت یکم پایین بود سریع نامه دادن گفتن برو بیمارستان.ک چن بار ازم ان اس تی گرفتن بچه افت ضربان قلب داشت.خلاصه بستریم کردن سرم اینا زدن سه بار ان اس تی سه بار آزمایش دو بار سونو کم کم بچه بهتر شد با رضایت شخصی مرخص شدم تا روز بعدش رفتم پیش دکتر خودم
سلام عزیزم راستش هفته گذشته بیمارستان بستری شدم
پسر من دو دور دوره گردنشه😞😞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.