سلام دخترا خوبید شماهم استرس دارید😔

۲۱ پاسخ

من نه والله راضیم بزنه مارو راحت شیم

نه عزیزم توکل کنین به خدا❤️
کاری از دست ما برنمیاد جز دعا🌱

نه اصلا خبرا دنبال نمیکنم و اینقد مشغله دارم که یادم‌نمیاد
چندهفتس که خودمو زدم به خبری ‌خیلی راضیم‌اینجور

نه انشاالله چیزی نمیشه خدا بزرگه

وای من که نفسم از شدت استرس خیلی سخت میاد بالا فقط و فقط از بی برقی و بی ابی و...بچه هامون😢😭میترسم

اره خيلي احساس میکنم افسردگي گرفتم دلم فقط برایه بچه هامون میسوزه این طفل معصوما چه گناهی کردن 😭😭😭

ایشالا که به خیرمیگذره توکلت به خداباشه❤

اره خیلییی😭😭😭😭😭

اره منم دارم دق میکنم رسما

بله متاسفانه.فقط خدا کمکمون کنه معجزه ای بشه این هفته جنگ تموم بشه مردیم از استرس

عزیزم آروم باش هیچ دستی بالاتر از دست خدا نیست
اون احمق فقط بلده جنگ روانی درست کنه

فعلا که یه روز دیگه تمدید کرده سگ زرد پدر سگ

نه اصلا

ممکنه این دعواهای بین خودشون ک افتاده جنگ زرگری باشه و همشون بخوان ک توافق کنن

ارههه

ن بابا مطمئن باش چهارشنبه میاد میگه توافق کردیم ی چیزی بوده ک تا چهارشنبه صبر کرده

نه استرس چی!

مگه چیشده چی گفتن؟من اخبار نگاه نکردم هنوز

سلام عزیزم میخواد برقو بزنه؟ و کی؟

اره😭😭😭😭

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان ماه خدا مامان ماه خدا ۲ سالگی