سنی ندارم ک دندونم بکنن
خیلی بده من دوماهه اینقد درد دارم به خاطر شرایط نمیرم میترسم بعد چرک خشکن اینقد خوردم که صبح ها سرم گیج میره نمیدونم برم امروز یا نرم به احتمال زیاد دندونم میکنن
یه دونه دندون پایین کشیدم حالا دندون جلو م فاصله داره میترسم اینم بکنن فاصله بیشتر بشه که میشه نمیدونم چیکار کنم😩🤧
من توش نمک می ریختم اروم میشد
مرتب مسولک بزن شده بعد هرغذا مسواک بزنی اینکارو بکن کم کم دردش بهترمیشه
لطفا هرکی راجبش میدونع بگع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.