۶ پاسخ

تا چهارسالگی .. بعدم لجبازی چهار تا شش سالگی شروع میشه ووو......🤣🤣🤣🤣🤣

تموم نمیشه دخترم 8سالشه هنوز لجبازه

اوووو تازه اولش هست تموم نمیشه که

هد وقت لحبازی شوهرامون توی ۳۵ سالگی تموم شد😐🥲

قراره ۳سالگی تموم بشه😂البته تا۴سالم کم و بیش هستن
ولی بستگی داره ماچجور رفتار کنیم
خاهرم همیییییشه بهم میگه خودتو کنترل کن که قراره یه عمر زندگی کنید
اگ ما کنترل نکنیم همیشه لجباز میمونن اگ ن که دورانش تموم مییشه



اما من خیلی کنترلمو ازدست میدم😫

۲ونیم تا ۳سال اوجشه بعد کم میشه

سوال های مرتبط