تا چهارسالگی .. بعدم لجبازی چهار تا شش سالگی شروع میشه ووو......🤣🤣🤣🤣🤣
تموم نمیشه دخترم 8سالشه هنوز لجبازه
اوووو تازه اولش هست تموم نمیشه که
هد وقت لحبازی شوهرامون توی ۳۵ سالگی تموم شد😐🥲
قراره ۳سالگی تموم بشه😂البته تا۴سالم کم و بیش هستن
ولی بستگی داره ماچجور رفتار کنیم
خاهرم همیییییشه بهم میگه خودتو کنترل کن که قراره یه عمر زندگی کنید
اگ ما کنترل نکنیم همیشه لجباز میمونن اگ ن که دورانش تموم مییشه
اما من خیلی کنترلمو ازدست میدم😫
۲ونیم تا ۳سال اوجشه بعد کم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.