از زمانی ک شروع کردم بهگرفتن بعد یه هفته شبا پوشک نکردم آخر شب میبرمش تا صبح بعضی وقتا جیش داشته باشه بیدار میشه گریه میکنه یا میگه جیش دارم
(البته اینم بگم پوشک میکردم آخر شب میبستم تا صبح ، صبح پوشکش خیس بود ولی همون شب اول گرفتم جیش نکرد)
اول میبرم دسشویی
بعد پوشک میکنم هنوز شبا میترسم جاشو خیس کنه
شبا پوشک میکنم
ولی قصدم اینه شبا هم نبندم دیگ
من از شنبه میگیرم دیشب پوشک خریدم بسته ای 700
من يبار موقع خواب ميبرم يبارم دم صبح البته اونم اگه بيدار بشم😆اما صبح به محض بيداري ميبرمش
من دو شب اول بستم دیگه پوشکش نکردم هر بار که بیدار میشد یا گریه میکرد میبردمش دستشویی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.