۸ پاسخ

اگه میتونی سیدرال بخور گرونه ولی محشره

من هنوز همون فروفورت گاین رو میخورم هنوز دارمشون که دکتر داده شبی یکی میخورم

نهوبرا من خوبه .ولی خدا نیاره یه دوشب قرص آهن بهداشت داد خوردم .تا چند روز دردو عذاب بود .دیگه دوباره رفتم فرفورت گرفتم .توام ببین کدوم برات خوبه

من فرفورت گاین دکتر بهم داده میخورم

آره میخورم شب در میان اسمش اکتی ایرون
برند ایرانیه ولی از صدتا خارجی بهتره پیشنهاد میکنم بهت

من ففول🦦

دکتر گفت خارجی اصن نگرد نیس فقط الکی گرون میدن. من از قبل بارداری فروفورت گاین میخورم

اره روزی یکی ففول

سوال های مرتبط

مامان رادمهر و رادین مامان رادمهر و رادین ۵ ماهگی
مامان هامین👼💙 مامان هامین👼💙 ۷ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی