مامانا شما برای ریزش مو بعد زایمان چی میخورید؟

تصویر
۵ پاسخ

من فولیکوژن و پرفکتیل هر شب میخورم هم ریزش موهامو کم کرد هم الان موهام پر پشت تر شده

مکمل اکتی ناتال

سلام زینک خوبه و غذاهای مقوی

1ماهه خودمو بستم به هزارتا قرص

کل ویتامین های دوران بارداری یعنی اهن. امگا ۳. مولتی ویتامین. کلسیم و بخور .
اگرچه طبیعیه ریزش مو .تو یکی از تاپیک هام کامل توضیح دادم .دوست داشتی بخون

سوال های مرتبط

مامان نیلان🧚‍♀️🌊 مامان نیلان🧚‍♀️🌊 ۱۵ ماهگی