خانما مکمل برای ریزش مو چی میخورین شما

۵ پاسخ

من فولیکوژن میخورم کلی موی ریز دراورده شامپو بیوکسینم میزنم نمیدونم برا کدومه ولی همچنان زیاو ریزش دارم

من ک کچل شدم رسما

قرص فولیکوژن
معرکه اس

دکتر ب من قرص هیرویت داد

من فعلا دو جلسه مزو انجام دادم یونی زینک هرویت و یک محلول که دکتر پوست و مو تجویز کرده فعلا تحت درمانم تا ببینم چی پیش میاد

سوال های مرتبط

مامان نیلان🧚‍♀️🌊 مامان نیلان🧚‍♀️🌊 ۱۵ ماهگی