سلام
قندمو ناشتا با دستگاه گرفتم ۹۵ بود
بده یا خوبه؟

۹ پاسخ

دکتر به من گفت باید زیر ۹۵ باشه

برای زن باردار زیر ۹۲ میگن باش درضمن دستگاه خونه خطا زیاد داره نگرانی یه ازمایش بدین خیالتون راحت بش

من اون روزی که میخواستم برم ازمایش خون بدم تست کردم ۹۹ بود
ازمایشگاه ۹۳ بود
پس دستگاه من ۶ تایی خطا داره حدودا
امروزم گرفتم ۹۵ بود با دستگاه
پس خوبه خداروشکر

در کل بالاتر از مرز هست ولی معمولا با دستگاه تا ۱۰تا خطا داره

لب مرزه

دکتر من گفت زیر۱۰۰ نرماله

ناشتا میگن تا ۱۰۰ ۱۱۰ اوکیه ولی دکتر من‌گفت برای زن باردار تا ۹۲
بنظرم با دکترت مشورت کن

ناشتا برای ما زیر ۹۵ هست، اینم میشه گفت یکمی مرزیه، باز باید ببینی دکترت چی میگه،

خوب وعالی

سوال های مرتبط