۵ پاسخ

تجربه من و فامیل ها از سرماخوردگی نوزاد👇🏻
❌قدیمی اما واقعا موثر😊


برید قصابی کمی چربی گوسفند بگیرید (بهتره بگید چربی کهره یا بز بهتون بده چون چربی بره بو زیاد میده)
بیاید و درحد 100گرم بریزید تویه طرف با شعله کم بزارید به روغن بیوفته و چربیشو بگیرید✋🏻
چربی رو بریزید تویه ظرف دربسته ترجیحا فلزی هر بار بزارید یه کوچولو گرم شه که ابکی بشه دستتون بزنید داخلش و سینه و پشت گردن و کمر بچه رو باهاش ماساژ بدید، بعد حوله گرم کنین چندبار هم گرمش کنید همونجاهارو(قدیمیا میگن چرب و گرم کردن✅) این کار رو روزی3بار بخصوص شب قبل خواب انجام بدید💫

مورد بعد پماد ب ب کلد نوزاد از داروخانه بگیرید و روزی4بار حالت نقطه ای خیلی کم بزنید نوک بینی، گونه ها، پیشانی، چونه تا بخار بشه و تو دماغش مسیر تنفس باز بشه✅


مورد بعدی حتما توی اتاقش دستگاه بخور روزی دو یاسه پارت چند دقیقه ای روشن کنید هوا مرطوب بشه
یا اگر ندارید یه قابلمه اب جوش کنید چند دقیقه بزارید تو اتاق و با ملاقه توش بچرخونید بخارکنه، یا اب جوش حمام رو باز کنید بخار کنه درش رو باز کنید تو خونه بیاد یا تو سینک هم میتونید✅

این کارها تمام علائم سرماخوردگی رو از بین میبره ( تنگی نفس، خلط سینه، گرفتگی بینی و...)
تا وقتی که بچتون تب نداره اصلا دکتر هم نبرید با انجام همین کاراها طی سه روز متوالی خوب خوب میشه✅😊

لطفا انجام بدید و نتیجه گرفتید به بقیه هم بگید✅

سینشو چرب کن ...طوری نیس هرچی سرفه کنه زودتر خلطاش کنده میشه راحت میشه..
دوسه تاعناب بریز تو ی ته استکان اب جوش و له کن ابشو بدع بخوره

قطره پلارژین هر ۸ ساعت یک سیسی
من که دکتر بردم بچمو برای خس خس و سرفه های خلط دار اینو بهم داد

دکتر ببر حتما
احتمالا خشک کننده میده

دکتر ببر

سوال های مرتبط