۶ پاسخ

نه بابا چه ضرر اگه ضرر داشت تمام اجداد وپدرمادرای ما کج وکوله عقب افتاده میشدن زنای قدیم چه میدونستن عفونت چیه ناباروری چیه میرسیدن همون شب عروسی باردار میشدن سالی ی بچه ثپل مپل میزاییدن چون نوره استفاده میکردن نوره نوره تمام سودا مواد زایید کثافات بدن میکشه بیرون ولی موقعی که ژیلت یا تیغ یا اپلاسیون میکنید تمام مواد زایید میمونه انباشته میشه کیست وفیبروم میومم عفونت این چیزا میشه چه حرفی دکترای احمق از خودشون دراوردن اره من از اول بارداری با پودر موبر بهداشتی از این اپارتمانی بدون بو شیو میکنم نزدیک زایمانم نوره تمام بدنم میزارم انشاالله زایمانم اسون بشه واقعا دیگخ نمیشه چیز دیگه استفاده کرد

هیچ ضرری نداره خیلی هم خوبه من تقریبا پنج ساله پودراستفاده میکنم اصلا ژیلت وتیغ استفاده نمیکنم

ارع چرا نشه من با نوره اصلاح کردم‌بعد رفتم برا زایمان خیلی خوب بود تو ۵دیقه همه بدن تمیز تمیز میشه

با نوره بزن

میگن ضرر داره

من از دکترم چند وقت پیش پرسیدم گفتم با نوره میشه شیو کرد گفت نه یه ترکیباتی داره که واسه بچه ضرر داره .

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی