۱۴ پاسخ

تا ۲ سالگی نمیدم

من از یک سالگی تقریبا هرروز میدم در حد یک قاشق مرباخوری

منم ندادم هنوز

دکتر چکاب یکسالگی بردم گفت از این به بعد همه چی بهش بده به غیر از عسل

من دادم

بعد دوسال میشه داد

منم ندادم میگن دوسالگی ب بعد

من بعد یکسالگی یبار دادم

تا ۲ سالگی نباید بدی

ن ندادم

نه تا ۲ سالگی نمیدم

نه هنوز عسل ندادم

من برادرشوهر به بچش داده بود الان حرف نمیزنه بچه دکتر دخترمم گفته بعد ۲ سالگی مجازه

دکتر گفت بعد یک سال کاملا مجازه
من همش میدم

سوال های مرتبط

مامان دیا مامان دیا ۱ سالگی
مامان دو آقا پسر🩵🧿 مامان دو آقا پسر🩵🧿 ۲ سالگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۱۴ ماهگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری