۳ پاسخ

از ۶ ماهگی کمتر میشه
میتونی ویتامینای دوره بارداری رو بخوری

من ۴ماهگی شروع شد الان خیلی بهتر شدم از همون مولتی ویتامینی که بارداری می خوردم و شامپو بیوکسین قرمز استفاده کردم

بعد از زایمان کلا اینطوری میشه طبیعیه
من هماتینیک میخورم واسه کم خونی خیلی بهتر شده ریزش موهام

سوال های مرتبط